preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Zbor
Fakultativna
Vijesti

JAVNI NATJEČAJ

JAVNI  NATJEČAJ

    za davanje u zakup poslovnog prostora


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji  poslovnog prostora (Narodne novine broj:125/11.)  i članka 22. Odluke o zakupu i kupoprodaji  poslovnog prostora ( Službeni glasnik Grada Zagreba  10/12.) Školski odbor Gimnazije Sesvete, Bistrička 7, Sesvete, raspisuje 

                                  

JAVNI  NATJEČAJ

                                  za davanje u zakup poslovnog prostora

 

1. Predmet zakupa je poslovni prostor u prizemlju sportske dvorane  Gimnazije Sesvete na adresi Bistrička 7, Sesvete ukupne površine 70,47 m2.

2. Poslovni prostor se može zakupiti i koristiti za obavljanje ugostiteljske djelatnosti-zdravljak

Prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Budući zakupnik dužan je, uz suglasnost zakupodavca, isti prostor urediti i privesti svrsi o svom trošku, u skladu s pravilima struke koja omogućava obavljanje ugostiteljske djelatnosti i to u roku od 3 mjeseca od potpisivanja ugovora o zakupu, a bez prava na povrat uloženih sredstava.

Zakupnik je obvezan sam ishoditi minimalna tehničke uvjete .

Za vrijeme uređenja poslovnog prostora da bi se priveo namjeni u trajanju do 3 mjeseca, zakupnik nije dužan plaćati zakupninu.

 

Zakupnik će pružati ugostiteljske usluge jednostavnih jela kako ih definiraju pozitivni propisi o ugostiteljskoj djelatnosti.

 

3. Početna cijena ponuđenog poslovnog prostora iznosi­  2.000,00 kn mjesečno bez PDV-a.

 

4. U cijenu zakupnine nisu uračunati potrošnja vode, struje, troškovi odvoza smeća, telefona i grijanja.

Zakupnik se obvezuje platiti sve pristojbe i plaćati sve poreze,doprinose i druge troškove koji proizlaze iz zakupa poslovnog prostora, u skladu s važećim propisima.

5. Natjecatelji su dužni položiti jamčevinu u trostrukom iznosu početne cijene zakupnine (6.000,00 kn)

 Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 5 godina.

6. Pravo podnošenja pisane ponude imaju sve fizičke osobe i fizičke osobe-obrtnici te pravne osobe  registrirane u Republici Hrvatskoj ,odnosno s registriranom podružnicom u Hrvatskoj

 

7. Pismena ponuda mora sadržavati :

  • naziv i sjedište ponuditelja (za pravne osobe ), odnosno ime prezime,  adresa i presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe);
  • original ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u sudski registar ( za pravne osobe ),
  • obrtnicu (za fizičke osobe) iz kojih je vidljivo da je tvrtka ili obrt registrirana za djelatnost  koja se oglašava;
  • brojkama i slovima točno ispisati ponuđeni iznos
  • dokaz o uplati jamčevine u trostrukom iznosu  početne mjesečne zakupnine.
  • Jamčevina se uplaćuje na  žiro račun Škole , broj HR 41239000-1100022201 kod Poštanske banke
  • poziv na  broj: OIB  69909107858
  • broj žiro ili tekućeg računa i naziv banke za povrat jamčevine
  • original  ili ovjeren preslik : BON-a 2 ili SOL-a 2 podaci o solventnosti ( samo za pravne osobe) ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja ;
  • izvornik ili  ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja izdanu od strane nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana
  • ovjerenu izjavu ponuditelja o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Zagreba
  • izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem prostora,
  • izjavu ponuditelja da će prostor privesti namjeni i svrsi o svom trošku
  • -izjavu ponuditelja da će u slučaju sklapanja ugovora o zakupu izdati bjanko zadužnicu za uredno izvršenje obveza u pogledu plaćanja zakupnine i naknade eventualne štete koju može nanijeti zakupodavcu svojim poslovanjem u iznosu

12 mjesečnih zakupnina.

      

8. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja sadrži najviši iznos zakupnine.

9. Ako dva ili više natjecatelja ponude istu  najvišu zakupninu  Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora  ( u daljnjem tekstu Povjerenstvo) pozvati će te natjecatelje da u roku od 24 sata ponude u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine.

10. Pravo  prvenstva na natječaju imaju osobe iz  Zakona o pravima hrvatskih branitelja  iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br.174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11 i 140/12 i 19/13-pročišćeni tekst) ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i udovoljavaju uvjetima iz najpovoljnije ponude.

Natjecatelji koji se pozivaju na pravo prvenstva u ponudi na natječaj moraju dostaviti:

- original ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane odnosno Ministarstva unutarnjih poslova kojom to dokazuju ne stariju od 6 mjeseci, te original ili ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o tome da nisu korisnici mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja ne stariju od 6 mjeseci i ovjerenu izjavu ne stariju od 6 mjeseci  da već jednom po provedenom javnom natječaju nije ostvario to pravo.

Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju navedenog prava  prvenstva ne može se dati u podzakup, prednost prava prvenstva pri zakupu poslovnog prostora može ostvariti samo jednokratno.

11. Pravo prvenstva za davanje u zakup poslovnog prostora u zakup imaju zakupnici kojima je ugovor o zakupu raskinut na temelju Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine,ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Ako se na pravo prvenstva za poslovni prostor pozivaju osobe iz točke 10. i iz ove točke Natječaja, prednost imaju osobe iz točke 10.     

12. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od prvog sljedećeg  dana nakon objave natječaja.

Pismene ponude sa svim prilozima treba dostaviti poštom preporučeno ili osobno predati u  Školu (tajništvo) na adresu: Gimnazija Sesvete, Bistrička 7 ,10360 Sesvete  u zatvorenoj omotnici s naznakom : „ponuda za zakup poslovnog prostora ne otvarati“

13. Neće se razmatrati ponude:

Fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca (komunalna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje prostora i slično), odnosno čija su dugovanja podmirena nagodbom s Gradom Zagrebom, reprogramiranjem duga ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnova zastare;

 - fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;

 - pravnih osoba koje nisu solventne;

 - fizičkih i pravnih osoba koje nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz natječaja.

14. Gimnazija Sesvete zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu i za to nije dužna davati nikakvo obrazloženje, a niti nadoknađivati troškove koje su ponuditelji imali  pri sastavljanju ponuda.      

15.   Otvaranje ponuda obavit će se 28. lipnja 2017. u 12,00 sati u Školi , a dopuštena je nazočnost natjecatelja, odnosno njihovih ovlaštenih predstavnika uz predočenje valjane punomoći.

16. Uplaćena jamčevina natjecatelja čija ponuda bude prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.                                                                                                                                                 

 Povrat jamčevine natjecateljima  koji ne uspiju na natječaju bit će u roku od 30 dana od dana donošenja zaključka o izboru  najpovoljnijeg  natjecatelja.

Uplaćena jamčevina ne vraća se najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.

17. O izboru ishodu natječaja natjecatelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana  odabira  najpovoljnijeg ponuditelja. Na zaključak o izboru najpovoljnijeg ponuditelj svi  sudionici u natječaju imaju pravo prigovora u roku od 8 dana od dana dostave na adresu Škole, Gimnazija Sesvete, Bistrička 7,Sesvete.

18. Ugovor o zakupu u ime Škole sklapa ravnatelj Škole u roku od 15 dana od dana konačnosti zaključka o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.

19. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika.

Pregled poslovnog prostora se može obaviti svakog radnog dana od 9,00 do 13,00 sati kroz cijelo razdoblje trajanja natječaja uz prethodnu najavu na e-mail adresu : gimnazija.sesvete@zg.t-com.hr ili na broj telefona 2002-466.

 Natječaj vrijedi od  9.6. do 24.6.2017.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ljiljana Herner   datum: 12. 6. 2017.

Poziv za organizaciju višednevne izvanuč.nastave
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč.nastavr
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč. nastave
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč. nastave
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč. nastave
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč. nastave
Poziv za organizaciju višednevne izvanuč. nastave
Vijesti

JAVNI NATJEČAJ

JAVNI  NATJEČAJ

    za davanje u zakup poslovnog prostora


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji  poslovnog prostora (Narodne novine broj:125/11.)  i članka 22. Odluke o zakupu i kupoprodaji  poslovnog prostora ( Službeni glasnik Grada Zagreba  10/12.) Školski odbor Gimnazije Sesvete, Bistrička 7, Sesvete, raspisuje 

                                  

JAVNI  NATJEČAJ

                                  za davanje u zakup poslovnog prostora

 

1. Predmet zakupa je poslovni prostor u prizemlju sportske dvorane  Gimnazije Sesvete na adresi Bistrička 7, Sesvete ukupne površine 70,47 m2.

2. Poslovni prostor se može zakupiti i koristiti za obavljanje ugostiteljske djelatnosti-zdravljak

Prostor se daje u zakup u viđenom stanju. Budući zakupnik dužan je, uz suglasnost zakupodavca, isti prostor urediti i privesti svrsi o svom trošku, u skladu s pravilima struke koja omogućava obavljanje ugostiteljske djelatnosti i to u roku od 3 mjeseca od potpisivanja ugovora o zakupu, a bez prava na povrat uloženih sredstava.

Zakupnik je obvezan sam ishoditi minimalna tehničke uvjete .

Za vrijeme uređenja poslovnog prostora da bi se priveo namjeni u trajanju do 3 mjeseca, zakupnik nije dužan plaćati zakupninu.

 

Zakupnik će pružati ugostiteljske usluge jednostavnih jela kako ih definiraju pozitivni propisi o ugostiteljskoj djelatnosti.

 

3. Početna cijena ponuđenog poslovnog prostora iznosi­  2.000,00 kn mjesečno bez PDV-a.

 

4. U cijenu zakupnine nisu uračunati potrošnja vode, struje, troškovi odvoza smeća, telefona i grijanja.

Zakupnik se obvezuje platiti sve pristojbe i plaćati sve poreze,doprinose i druge troškove koji proizlaze iz zakupa poslovnog prostora, u skladu s važećim propisima.

5. Natjecatelji su dužni položiti jamčevinu u trostrukom iznosu početne cijene zakupnine (6.000,00 kn)

 Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od 5 godina.

6. Pravo podnošenja pisane ponude imaju sve fizičke osobe i fizičke osobe-obrtnici te pravne osobe  registrirane u Republici Hrvatskoj ,odnosno s registriranom podružnicom u Hrvatskoj

 

7. Pismena ponuda mora sadržavati :

  • naziv i sjedište ponuditelja (za pravne osobe ), odnosno ime prezime,  adresa i presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe);
  • original ili ovjerenu presliku rješenja o upisu u sudski registar ( za pravne osobe ),
  • obrtnicu (za fizičke osobe) iz kojih je vidljivo da je tvrtka ili obrt registrirana za djelatnost  koja se oglašava;
  • brojkama i slovima točno ispisati ponuđeni iznos
  • dokaz o uplati jamčevine u trostrukom iznosu  početne mjesečne zakupnine.
  • Jamčevina se uplaćuje na  žiro račun Škole , broj HR 41239000-1100022201 kod Poštanske banke
  • poziv na  broj: OIB  69909107858
  • broj žiro ili tekućeg računa i naziv banke za povrat jamčevine
  • original  ili ovjeren preslik : BON-a 2 ili SOL-a 2 podaci o solventnosti ( samo za pravne osobe) ne stariju od 6 mjeseci od datuma izdavanja ;
  • izvornik ili  ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja izdanu od strane nadležne porezne uprave Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana
  • ovjerenu izjavu ponuditelja o nepostojanju duga s osnove potraživanja Grada Zagreba
  • izjavu ponuditelja da je upoznat sa stanjem prostora,
  • izjavu ponuditelja da će prostor privesti namjeni i svrsi o svom trošku
  • -izjavu ponuditelja da će u slučaju sklapanja ugovora o zakupu izdati bjanko zadužnicu za uredno izvršenje obveza u pogledu plaćanja zakupnine i naknade eventualne štete koju može nanijeti zakupodavcu svojim poslovanjem u iznosu

12 mjesečnih zakupnina.

      

8. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja sadrži najviši iznos zakupnine.

9. Ako dva ili više natjecatelja ponude istu  najvišu zakupninu  Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnog prostora  ( u daljnjem tekstu Povjerenstvo) pozvati će te natjecatelje da u roku od 24 sata ponude u zatvorenoj omotnici novi iznos mjesečne zakupnine.

10. Pravo  prvenstva na natječaju imaju osobe iz  Zakona o pravima hrvatskih branitelja  iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br.174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11 i 140/12 i 19/13-pročišćeni tekst) ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i udovoljavaju uvjetima iz najpovoljnije ponude.

Natjecatelji koji se pozivaju na pravo prvenstva u ponudi na natječaj moraju dostaviti:

- original ili ovjerenu presliku potvrde Ministarstva obrane odnosno Ministarstva unutarnjih poslova kojom to dokazuju ne stariju od 6 mjeseci, te original ili ovjerenu presliku potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o tome da nisu korisnici mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja ne stariju od 6 mjeseci i ovjerenu izjavu ne stariju od 6 mjeseci  da već jednom po provedenom javnom natječaju nije ostvario to pravo.

Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup na temelju navedenog prava  prvenstva ne može se dati u podzakup, prednost prava prvenstva pri zakupu poslovnog prostora može ostvariti samo jednokratno.

11. Pravo prvenstva za davanje u zakup poslovnog prostora u zakup imaju zakupnici kojima je ugovor o zakupu raskinut na temelju Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine,ako ispunjavaju uvjete natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine. Ako se na pravo prvenstva za poslovni prostor pozivaju osobe iz točke 10. i iz ove točke Natječaja, prednost imaju osobe iz točke 10.     

12. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od prvog sljedećeg  dana nakon objave natječaja.

Pismene ponude sa svim prilozima treba dostaviti poštom preporučeno ili osobno predati u  Školu (tajništvo) na adresu: Gimnazija Sesvete, Bistrička 7 ,10360 Sesvete  u zatvorenoj omotnici s naznakom : „ponuda za zakup poslovnog prostora ne otvarati“

13. Neće se razmatrati ponude:

Fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Grada Zagreba zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca (komunalna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje prostora i slično), odnosno čija su dugovanja podmirena nagodbom s Gradom Zagrebom, reprogramiranjem duga ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnova zastare;

 - fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;

 - pravnih osoba koje nisu solventne;

 - fizičkih i pravnih osoba koje nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz natječaja.

14. Gimnazija Sesvete zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu i za to nije dužna davati nikakvo obrazloženje, a niti nadoknađivati troškove koje su ponuditelji imali  pri sastavljanju ponuda.      

15.   Otvaranje ponuda obavit će se 28. lipnja 2017. u 12,00 sati u Školi , a dopuštena je nazočnost natjecatelja, odnosno njihovih ovlaštenih predstavnika uz predočenje valjane punomoći.

16. Uplaćena jamčevina natjecatelja čija ponuda bude prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.                                                                                                                                                 

 Povrat jamčevine natjecateljima  koji ne uspiju na natječaju bit će u roku od 30 dana od dana donošenja zaključka o izboru  najpovoljnijeg  natjecatelja.

Uplaćena jamčevina ne vraća se najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.

17. O izboru ishodu natječaja natjecatelji će biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana  odabira  najpovoljnijeg ponuditelja. Na zaključak o izboru najpovoljnijeg ponuditelj svi  sudionici u natječaju imaju pravo prigovora u roku od 8 dana od dana dostave na adresu Škole, Gimnazija Sesvete, Bistrička 7,Sesvete.

18. Ugovor o zakupu u ime Škole sklapa ravnatelj Škole u roku od 15 dana od dana konačnosti zaključka o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.

19. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika.

Pregled poslovnog prostora se može obaviti svakog radnog dana od 9,00 do 13,00 sati kroz cijelo razdoblje trajanja natječaja uz prethodnu najavu na e-mail adresu : gimnazija.sesvete@zg.t-com.hr ili na broj telefona 2002-466.

 Natječaj vrijedi od  9.6. do 24.6.2017.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ljiljana Herner   datum: 12. 6. 2017.


 


BIOSIGURNOST


 


 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica



 

Školska ambulanta Dubrava

Aleja lipa 1H


Nadležna liječnica za Gimnaziju Sesvete: dr. Ljiljana Josipović

Medicinska sestra: Antonija Čaćko

Parnim datumom prije podne / Neparnim datumom poslije podne

tel.: 2917-711

 




preskoči na navigaciju