Projekt pod nazivom „Cijeli Zagreb je pozornica“ za cilj je imao prikazati kazališnu ponudu Grada Zagreba, a zatim i pregled kavana koje su tradicionalno bile mjesto na koje se odlazi nakon odgledane kazališne predstave. U projektu je sudjelovalo 40 učenika uz stručno vodstvo 3 nastavnika.
U prvoj fazi projekta učenici su se pripremali s mentorima na način da su istraživali činjenice o temama koje obrađuju. Planirali su aktivnosti i međusobno komunicirali kako bi postigli zajednički cilj, a to je predstavljanje turističke ponude grada Zagreba kroz prikaz zagrebačkih kazališta i kavana, uz pratnju glazbe. Konkretno, učenici polaznici fakultativne nastave medijskog odgoja su istražili informacije o devet kultnih zagrebačkih kavana, te napravili scenarij prema kojem će uslijediti snimanje video materijala. Učenici polaznici fakultativne nastave dramskog odgoja istražili su aktualnu ponudu zagrebačkih kazališta. S predstavnicima kazališnih kuća učenici su dogovorili i obilazak unutrašnjosti kazališta (scena, garderoba, rasvjeta...), te snimili video materijale. U prosincu 2019. pogledali su predstave: Gospoda Glembayevi u Gavelli, Antigona u HNK, snimili prilog o kazalištu Komedija. U NS Sesvete pogledali su projekciju filma “Tko pjeva, zlo ne misli”, te nakon filma razgovarali s glumicom Mirjanom Bohanec Vidović. Tijekom veljače posjetili su i druga kazališta te odgledali različite predstave. Također, u prostorijama škole održana su predavanja i radionice koje su pomogle učenicima da steknu potrebna znanja i vještine o tome kako snimiti vlog, koje su dramske tehnike i metode, i sl. Polaznici fakultativne nastave zborskog pjevanja tijekom cijelog perioda vježbali su izvedbu glazbenih brojeva koji su obilježili kazališne predstave, zagrebačku filmsku produkciju i glazbu koja se sluša u zagrebačkim kavanama. U drugoj fazi učenici su obišli sve lokacije koje su planirali (kazališta i kavane, te najfrekventnija mjesta u središtu Zagreba) i snimili video materijale prema unaprijed osmišljenom scenariju i dogovorenim terminima posjeta. Zatim je uslijedilo osmišljavanje prezentacije samog projekta i materijala kojima će se projekt promovirati.
Na kraju projekta provedena je evaluacija kojom se došlo do zaključka kako su učenici izuzetno zadovoljni što im se pružila prilika da sudjeluju u tako velikom i važnom projektu te što im je pružena sloboda u osmišljavanju i kreiranju sadržaja koji su tema projekta. Procijenili su da su prilično samostalni u koordinaciji aktivnosti i izvedbi svih planiranih zadataka.
Kao rezultat provedenog projekta „Cijeli Zagreb je pozornica“ nastao je video u kojem je prikazana ponuda zagrebačkih kazališta i kavana, uz pratnju glazbenih brojeva koji su simbol grada Zagreba. Video su osmislili i realizirali mladi, srednjoškolci, i samim time udahnuli u predstavljanje dašak spontanosti i vedrine, a njihov izražaj je takav da pobuđuje znatiželju kod promatrača.
Proveli su nas iza „dasaka koje život znače“, na njima odigrali svjetski poznate ulomke, oživjeli duh starih vremena i običaja, prikazali tradiciju odlazaka u kavane. A ono najvažnije jest, da ta tradicija i danas živi, da su ta mjesta i danas stvarna, u nekom malo izmijenjenom ambijentu, ali i dalje dokazuju da je ljepota u oku promatrača.
Tijekom rada na projektu učenici su kroz obilaske lokacija imali priliku susresti po gradu brojne turiste koji su sa zanimanjem pratili što rade i snimaju. U većini tih situacija učenici su kroz razgovor s njima promovirali znamenitosti grada Zagreba, pričali o projektu i upućivali ih na lokacije koje su bile okosnica ovoga projekta.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |