RAZVIJAMO MENTALNU HIGIJENU
U Gimnaziji Sesvete provodimo mnoge projekte koji podržavaju mentalno zdravlje mladih. Ovo su samo neki od njih provedeni u nastavnoj godini 2022./2023.
Međunarodni projekt: „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“
Gimnazija Sesvete od prošle školske godine sudjeluje u međunarodnom projektu: „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“ (IP-2019-04-5472) kojeg financira Hrvatska zaklada za znanost. Cilj projekta je istražiti osobne determinante radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Kako bi se ostvario ovaj cilj, prikupljali smo podatke od deset nastavnika i deset razrednih odjela kroz longitudinalno praćenje u četiri vremenske točke (listopad 2021., prosinac 2021., veljača 2022. i travanj, 2022.). Po završetku projekta, imali smo predstavljanje rezultata projekta na Nastavničkom vijeću od dr.sc. Barbare Balaž, članice projektnog tima s Hrvatskog Katoličkog Sveučilišta.
Međunarodni projekt „REVIS- Odgovaranje na vršnjačko nasilje u školskom i izvanškolskom okruženju“ (rujan 2021.- ožujak 2023.)
- projekt Hrabrog telefona- nastavak vođenja radionica za učenike 3b i 4c razreda, edukacije za vođenje projekta, webinari, sudjelovanje s učenicama na nacionalnoj radionici, sudjelovanje u natjecanju za najbolju školsku kampanju, provođenje školske kampanje.
Predstavljanje školske kampanje na on line državnom skupu u sklopu projekta REVIS.
Sudjelovanje i predstavljanje školske kampanje na međunarodnoj konferenciji u Budimpešti u ožujku, u pratnji 2 učenika škole.
Međunarodni projekt „Priroda i odrednice sekstinga među adolescentima i mladima: Kros-kutluralno istraživanje“- u suradnji s Filozofskim fakultetom u Zadru (2022./2023.)
- Provedena je online anketa u okviru nastavka projekta #SextYouth s učenicima prvih razreda tijekom listopada
-održano je online predavanje o sekstingu za zainteresirane roditelje i nastavnike
- Provedena je online anketa u okviru nastavka našeg Projekta #SextYouth s učenicima trećih i četvrtih razreda tijekom travnja
„SP MREŽA- socijalna mreža Suradnje i Podrške u školskom okruženju“- cijelo drugo polugodište
-u sklopu projekta odobrenog i prepoznatog od MZO održana su 2 predavanja za NV (Kako upravljati nepredvidivim situacijama i Stav pobjednika) i 5 predavanja za učenike predavačice Ive Bele.
Stručne suradnice su održale radionice na satovima razrednog odjela u cilju jačanja školske privrženosti koji je jedan od značajnih čimbenika u prevenciji problema u ponašanju.
- u sklopu projekta je održan je Ples za Valentinovo 14.2.2023.
Međunarodni projekt "Model slobodnog odlučivanja o karijeri: Uloga autonomne karijerne motivacije te zaštitnih i rizičnih faktora u profesionalnom razvoju adolescenata (Free Career Choice)“- u drugom polugodištu
- višegodišnji projekt Hrvatske zaklade za znanost. Osnovni cilj ovog projekta je istražiti kako učenici donose odluku o svom zanimanju. Edukacija u sklopu projekta. Istraživanje provedeno u 4 razredna odjela.
„PsySCHOOLogy“- u drugom polugodištu
Projekt psySCHOOLogy je organiziran od strane Kluba studenata psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
-studenti volonteri održali su radionice i predavanja
-Teme održanih radionica su sljedeće: Kritičko mišljenje za druge razrede, Učenje i postavljanje ciljeva za prve razrede, Asertivna komunikacija za treće razrede i Odabir karijere za učenike četvrtih razreda
„Promicanje mentalnog zdravlja- Pogled u sebe“- u drugom polugodištu
-provedeno u dva treća razreda. Projekt je pokrenula Međunarodna udruga studenata medicine CroMSIC, a uspješno se provodi u Zagrebu od 2015. godine u suradnji s Domom zdravlja Zagreb zapad.
Cilj ovog javnozdravstveno-edukativnog projekta je podizanje svijesti o važnosti mentalnog zdravlja među mladima.
U tom projektu prethodno educirani studenti – vršnjački edukatori provode ciklus od osam međusobno povezanih radionica. Učenici se kroz radionice upoznaju s raznim vještinama jačanja vlastitog mentalnog zdravlja i brige o mentalnoj higijeni. Radionice u svakom razredu provodi uvijek isti par edukatora kako bi se postiglo povjerenje i povezanost između učenika i studenta. Projekt se održavao u 3c i 3e razredu, po osam tema obrađeno je u svakom razredu.
Navedene aktivnosti dio su školske preventivne strategije čiji je cilj prevenirati nepoželjne oblike ponašanja, osnaživati socijalne i emocionalne vještine učenika i promovirati pozitivan razvoj adolescenata.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |