Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kakav odgoj želimo?
U organizaciji Odjela za pedagogiju i Centra ,,Stjepan Matičević“ Sveučilišta u Zadru te suorganizaciji Sveučilišta u Klaipėdi (Litva), Katoličkog sveučilišta u Valenciji (Španjolska), Sveučilišta Frederick (Cipar), Sveučilišta primijenjenih znanosti u Tarnowu (Poljska), Agencije za odgoj i obrazovanje i Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih uspješno je održana Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kakav odgoj želimo? Na Konferenciji su predstavljeni znanstveno-stručni radovi iz područja odgoja, obrazovanja i suvremene pedagogije te održana plenarna izlaganja gostiju predavača te rektorice Sveučilišta u Zadru prof.dr.sc. Dijane Vican (Ne)ravnoteža društveno- kulturnih vrijednosti i odgoj i obrazovanje. Tijekom drugoga dana Konferencije nastavljena su izlaganja radova i održane radionice. Treći dan Konferencije posvećen je druženju i obilasku stare jezgre Zadra te posjetu izložbi Zlato i srebro Zadra.
Profesorica Željka Župan Vuksan s kolegicom Matildom Marković, prof. u sekciji Suvremeni vis á vis tradicionalni odgojni koncepti održala je izlaganje Dramski odgoj - odgoj sadašnjosti i budućnosti, a u radioničkom dijelu procesne drame Biti drugačiji profesorice su pokazale
kako su dramske metode i tehnike primjenjive u svim nastavim predmetima i dijelovima nastavnog sata.
Profesorice Sonja Jordanić Golub i Lucija Tustanić održale su radionicu pod nazivom Suvremeni odgojitelji kreatori budućnosti mladih.
Službeni dio Konferencije završio je izlaganjem zaključaka na kojem su i naše profesorice izložile zaključke sa svojih radionica.
Sjajna organizacija i ambijent zadarskog Sveučilišta učinili su ovo druženje susretom o kojem će se još dugo pričati i čiji će radovi tiskani u zborniku biti polazište mlađim kolegama za njihov istraživački rad, a nama ostalima za razmjenu iskustava i neprestanom učenju, radu i istraživanju kako unaprijediti svoja poučavanja i prilagoditi ih mladim ljudima na čije znatiželjne upite svakodnevno odgovaramo.
Obrazovni sustav potrebno je stalno nadograđivati, o njemu promišljati, činiti ga boljim, raditi na sebi kao učitelju i nastavniku jer promjene uvijek kreću iz vlastite učionice, a naše su profesorice svojim radom pokazale kako je sasvim malo dovoljno da potakneš “promjenu koju želiš vidjeti u svijetu.”
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |