Međunarodni projekt: Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva
Gimnazija Sesvete od prošle školske godine sudjeluje u međunarodnom projektu: „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“ (IP-2019-04-5472) kojeg financira Hrvatska zaklada za znanost. Cilj projekta je istražiti osobne determinante radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Kako bi se ostvario ovaj cilj, prikupljamo podatke od deset nastavnika i deset razrednih odjela kroz longitudinalno praćenje u četiri vremenske točke (listopad 2021., prosinac 2021., veljača 2022. i travanj, 2022.).
Prošli tjedan završili smo s prvim ciklusom praćenja. Školska koordinatorica projekta je psihologinja Sonja Jordanić Golub.
Sudjelovanje u istraživanju je dobrovoljno i anonimno (odgovori profesora i učenika ni na koji način neće se povezivati s njihovim identitetom), a dobiveni podaci tretirat će se sa strogom povjerljivošću, analizirati grupno i koristiti isključivo u znanstvene svrhe. Projekt je odobren od strane Etičkog povjerenstva Odjela za psihologiju Sveučilišta u Zadru, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje.
Uključivanje škole u ovaj projekt od iznimne je važnosti za izgradnju znanja u dosad neistraženom području, ali i za unaprjeđenje kvalitete odgojno-obrazovne prakse.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |