PROJEKT HAPPYTALISM
Poznato je kako psihološka otpornost djece i odraslih proizlazi iz osobnih snaga, ali i podrške i resursa koje nudi naša okolina. Uz roditelje i članove obitelji, uz sve one koji brinu o djeci i mladima, škola je važan čimbenik otpornosti mladih. Zato je cilj projekta Happytalism bio povećati životno zadovoljstvo učenika, ukazati na važnost osvještavanja vlastitih kapaciteta i aktivnosti koje jačaju mentalno zdravlje.
Projekt se sastoji od videolekcije, radionice, članka i objava na društvenim mrežama. Snimljena je videolekcija o optimizmu, pod nazivom Sunčana strana života koju možete pogledati na linku https://www.youtube.com/watch?v=6kVS5FRnVJQ . Videolekcija je objavljena na YT kanalu Gimnazije Sesvete, te je stavljena na platformu Teams u sve razredne odjele, kako bi dosegnuli što veći broj učenika.
Za učenike trećih i četvrtih razreda osmišljena je radionica pod nazivom Za mene je sreća u trajanju od 2 školska sata. S radionicom smo krenuli u ožujku, ususret Međunarodnom danu sreće 20. ožujka 2021. godine. U toj radionici učenici su trebali prepoznati osobine sretnih ljudi, prepoznati aktivnosti koje im predstavljaju užitak, uočiti i cijeniti ljepotu, vještinu, talent i dobrotu, primijeniti vještine optimizma u životnim situacijama i kreativno prikazati obrađene teme optimizma, humora, zahvalnosti i sreće. Učenici su teme prikazali u obliku videa, glume, prezentacije ili infografike.
Neke video uratke naših učenika možete pogledati na sljedećim linkovima:
Kako bismo dosegnuli do što šire publike, do što većeg broja učenika, nastavnika i roditelja, nastao je i članak pod nazivom Možemo li utjecati na vlastitu sreću? U članku je riječ o pozitivnoj psihologiji, mentalnom zdravlju, o tome što je sreća te kako je potražiti u ovim vremenima.
Pripremile: Sonja Jordanić Golub, mag.psych. i Božana Sertić, prof.soc.ped.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |