ZAVRŠNA KONFERENCIJA WACOM PROJEKTA
SUDJELOVANJE U ZAVRŠOJ KONFERENCIJI WACOM
Završna konferencija WACOM projekta Water Contingency Management in the Sava River Basin –„Upravljanje izvanrednim stanjima na vodama“ održana je 14. i 15. 11. 2022. u Sarajevu (BiH), na kojoj je učenica naše škole Maja Kušeković iz 4.a održala zapaženo i zanimljivo izlaganje uz izvrsnu prezentaciju rada naših učenika, timski rad pod nazivom gerVu , čiji su članovi: Lucija Rezo, Nina Sente, Vito Jovičić, Josip Čuturić i Maja Kušeković, učenici iz 4.a, i mentorica rada profesorica Suzana Pešorda. Tema, a ujedno i naziv rada bio je: „Upravljajmo izvanrednim situacijama / Poplava i zagađenje u Sesvetama“ koji je već bio zapažen na predstavljanju na Parlamentu mladih sliva rijeke Save 22, kao dio WACOM projekta, održanog u Beogradu (Srbija), od 13. - 15. 10. 2022., o čemu detaljni izvještaj možete pronaći na mrežnim stranicama naše škole.
WACOM projekt je sufinanciran iz fondova Europske unije, kojem je jedan od osnovnih ciljeva smanjenje rizika za okoliš povezanih s akcidentnim onečišćenjima i poplavama, o kojem je i naša učenica vrlo suvereno govorila u svom izlaganju, ali ona iz perspektive mladih i Parlamenta mladih sliva rijeke Save 22. Zapažena je bila i prezentacija rada naših učenika, u kojoj su bili video zapisi u kojima je prikazan prostor oko škole i uz potok Vuger, nakon čega su mnogobrojni sudionici završne konferencije komentirali izvrsnost rada tima učenika, škole i izlaganje učenice. Zahvaljujemo na pozivu Međunarodnoj komisiji za sliv rijeke Save (ISRBC) i izvrsnoj organizaciji našeg putovanja i boravka u Sarajevu, voditelju projekta gospodinu Samu Grošelju i ravnateljici Gimnazije Sesvete profesorici Božani Sertić na podršci i savjetima.
Suzana Pešorda, prof. i Maja Kušeković učenica 4.a
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |