2021-10-18 12:05:03

Međunarodni projekt: Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva

Gimnazija Sesvete od prošle školske godine sudjeluje u međunarodnom projektu: „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva“ (IP-2019-04-5472) kojeg financira Hrvatska zaklada za znanost. Cilj projekta je istražiti osobne determinante radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Kako bi se ostvario ovaj cilj, prikupljamo podatke od deset nastavnika i deset razrednih odjela kroz longitudinalno praćenje u četiri vremenske točke (listopad 2021., prosinac 2021., veljača 2022. i travanj, 2022.).

Prošli tjedan završili smo s prvim ciklusom praćenja. Školska koordinatorica projekta je psihologinja Sonja Jordanić Golub.

Sudjelovanje u istraživanju je dobrovoljno i anonimno (odgovori profesora i učenika ni na koji način neće se povezivati s njihovim identitetom), a dobiveni podaci tretirat će se sa strogom povjerljivošću, analizirati grupno i koristiti isključivo u znanstvene svrhe. Projekt je odobren od strane Etičkog povjerenstva Odjela za psihologiju Sveučilišta u Zadru, Ministarstva znanosti i obrazovanja te Agencije za odgoj i obrazovanje.

Uključivanje škole u ovaj projekt od iznimne je važnosti za izgradnju znanja u dosad neistraženom području, ali i za unaprjeđenje kvalitete odgojno-obrazovne prakse.


Srednja škola Sesvete